قیمت ها در حال بروزرسانی است.برای اطلاع دقیق قیمت ها با شماره 56378040 - 021 تماس بگیرید

منو

قوانین و مقررات خرید از موبایل تهران

قوانین و مقررات خرید از موبایل تهران

ثبت‌نام و ثبت سفارش در موبایل تهران به معنی پذیرش قوانین و مقررات استفاده از وب‌سایت فروشگاه اینترنتی موبایل تهران است.

 

ضمانت بازگشت 7 روزه

موبایل تهران جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تحت شرایط زیر برای همه‌ی کالاها امکان مرجوعی 7 روزه را برای مشتریان فراهم کرده است:

۱) انصراف از خرید

چنانچه مشتریان عزیز از خرید خود منصرف شوند تا 7 روز پس از تحویل کالا می‌توانند با رعایت شرایط زیر کالای خود را به موبایل تهران  برگردانند و وجه پرداختی را عینا دریافت کنند.

  • جهت بازگشت سفارش باید پلمپ کالا باز نشده باشد و هیچ‌گونه آثار نوشته، خط خوردگی، پاره شدن و موارد اینچنینی روی شیرینگ و جعبه اصلی کالا وجود نداشته باشد. در صورت رعایت نشدن هر کدام از موارد ذکر شده، امکان بازگشت کالا وجود نخواهد داشت.
  • در صورت درخواست انصراف از خرید کلیه هزینه‌های ارسال برگشت برعهده مشتری خواهد بود. مبنای محاسبه هزینه حمل و نقل، مبلغ اعلامی از طرف شرکت‌های حمل و نقل است.
  • تمام اقلام همراه کالا بدون کم و کاست برگردانده شود.
  • برگشت کالا حتما باید با هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی موبایل تهران صورت گیرد.
  • هرگونه تغییر در شرایط کالا حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این خدمت را از بین خواهد برد؛ لذا مشتریان عزیز باید توجه داشته باشند در صورتی می‌توانند از این خدمت استفاده کنند که کالای دریافتی را عینا مرجوع کنند.
  • در صورت انصراف از خرید هزینه‌ ارسال محصول تا موبایل تهران و یا ارسال دوباره کالا (در صورت رد درخواست مرجوعی) بر عهده مرجوع‌کننده است.
 
۲) نقص فنی
  • مشتریان محترم حداکثر تا ۷ روز از دریافت کالا فرصت دارند تا هرگونه نقص فنی را به پشتیبانی موبایل تهران اطلاع دهند.
  • مشتریان عزیز باید جعبه کالا به همراه تمامی متعلقات آن را به صورت سالم به مدت 7 روز نگهداری کنند تا در صورت نیاز به شرکت تامین‌کننده کالا برگردانده شود؛ در صورت هرگونه خط خوردگی، آثار نوشتن، پارگی و موارد اینچنینی حتی روی جعبه کالا، امکان مرجوعی کالا وجود ندارد.
  • ضمانت ۷ روزه فقط برای مشکلات فنی قابلیت استفاده دارد و هرگونه آثار ضرب‌دیدگی، شکستن، خط و خش و تماس با مایعات امکان استفاده از مرجوع کردن کالا به عنوان نقص فنی را از بین می‌برد.
  • ایرادات مرتبط با مشکلات نرم‌افزار یا بروزرسانی نرم‌افزار در صورت رفع مشکل مشمول شرایط تعویض کالا نمی‌شود.
  • در صورتی که مشتریان عزیز نیازمند استفاده از این سرویس باشند، جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تمامی هزینه‌های حمل و نقل برگشت سفارش با موبایل تهران است.
 
۳) مغایرت ظاهری و فنی
  • برای استفاده از این نوع مرجوعی مشتریان محترم باید کالا را در بسته‌بندی اصلی خود به همراه تمام متعلقات برگردانند. هرگونه خط‌خوردگی، آثار نوشتن، پارگی و موارد اینچنینی استفاده از این خدمت را از دسترس خارج می‌کند.
  • در هنگام مراجعه مامور پست جهت تحویل سفارش، بسته پستی توسط مامور پست باز خواهد شد، مشتریان باید شرایط بسته‌بندی و ظاهری سفارش را بررسی کرده و در صورت هرگونه مخدوشی و ضربه‌خوردگی جعبه یا مغایرت در رنگ و سایر مشخصات فنی از تحویل سفارش خودداری کنند.
  • در صورتی‌که تشخیص مغایرت از روی اطلاعات جعبه ممکن نباشد، و خریداران محترم بعد از باز کردن و استفاده از کالا متوجه مغایرت شوند، باید نهایتا تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا مغایرت را به موبایل تهران اطلاع دهند. در این شرایط لازم است جعبه اصلی کالا به همراه متعلقات آن به صورت سالم نگهداری شود و بعد از هماهنگی با پشتیبانی موبایل تهران، کالا در بسته‌بندی اصلی به همراه تمامی متعلقات برگردانده شود.
  • تصاویر استفاده شده در صفحه محصول موبایل تهران ممکن است در جزئیات تفاوت‌هایی با کالای اصلی داشته باشد. لذا با استناد به تصاویر امکان اعلام مغایرت وجود ندارد. ملاک مغایرت تفاوت در ویژگی‌های فنی کالا است.
  • در صورتی که مشتریان عزیز نیازمند استفاده از این سرویس باشند، جهت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تمامی هزینه‌های حمل و نقل برگشت سفارش با موبایل تهران است.
 
مواردی که باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه می‌شود:
  • استفاده یا نحوه نگهداری نادرست از کالا مانند تماس با مایعات، شکستگی، سقوط و موارد مرتبط با آسیب فیزیکی
  • هرگونه تعمیر یا تغییر
  • خرابی به دلیل استفاده از لوازم جانبی غیرمجاز مانند پاوربانک‌ها یا باتری تایید نشده توسط شرکت ارائه‌دهنده
  • مخدوش شدن یا دستکاری شماره IMEI روی جعبه گوشی و کارت گارانتی
  • نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تایید نشده از سوی شرکت ارایه دهنده
 
خسارت بعد از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل:

چنانچه در فرایند ارسال کالا خسارتی متوجه کالا شود این خسارت متوجه شرکت حمل و نقل خواهد بود. با این حال موبایل تهران جهت احترام به حقوق مصرف‌کنندگان در صورت تایید شرکت حمل و نقل در صورت وجود موجودی کالا، کالا را دوباره برای مشتری ارسال می‌کند و در صورت عدم موجودی کالا وجه پرداختی را تماما به مشتری برمی‌گرداند.

  • در صورتی‌که این خسارت مربوط به مخدوش شدن بسته‌بندی، باز شدن کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا، یا هرگونه خسارت قابل مشاهده‌ی دیگری باشد، مشتری باید از تحویل کالا خودداری کند. مشتریان محترم جهت تسریع در خدمات موبایل تهران بهتر است عدم دریافت سفارش را به پشتیبانی موبایل تهران اطلاع دهند.
  • در صورتی که کالا در فرایند ارسال توسط شرکت حمل و نقل مفقود شود، تمامی خسارات مشتری بر عهده موبایل تهران است و موبایل تهران موظف است در صورت موجود داشتن کالا، عین کالای خریداری شده را برای مشتری ارسال کند و در صورت عدم موجودی کالا تمام مبلغ پرداختی مشتری را عینا به حساب اعلامی مشتری واریز کند.
 
قوانین و مقررات پرداخت در محل شرکت:
  1. حداکثر زمان انتظار برای سفارش‌های پرداخت در محل شرکت 150 دقیقه است.
  2. مرکز تماس موبایل تهران می‌تواند پس از تماس با مشتری سفارش را برای مدت زمان بیشتری در حال انتظار نگه دارد یا آن را لغو کند.
  3. در صورت ثبت سفارش پرداخت در محل در خارج از ساعات کاری، مدت زمان انتظار از ابتدای روز کاری اول در نظر گرفته می‌شود. البته موبایل تهران می‌تواند پس از انجام هماهنگی سفارش را لغو کند.
  4. امکان پرداخت در محل، تنها برای یک سفارش امکان‌پذیر است، سفارش‌های بیشتر پس از هماهنگی مرکز تماس موبایل تهران لغو می‌شوند.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه موبایل تهران اسلامشهر
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه موبایل تهران اسلامشهر